onsdag 13 maj 2009

Vecka 38 =)


Idag va det dags att gå in i vecka 38. 20 dagar kvar!! Känner att det är dags att ta och handla det sista snart. Vill ju som sagt ha det klart innan bebis kommer, jobbigt att hålla på o greja med det sen!
Ja jag får nog ändra mina planer lite idag, solen skiner som aldrig förr, inget regn här inte! Vi ska ta och äta lite frukost strax sen blir det nog ut en sväng, måste till jobbet med papper från försäkringskassan, som jag hoppas ligger i brevlådan nu.Så det blir nog en tur på cykel om jag orkar.... Som sagt 20 dagar kvar nu, det ska jag nog stå ut med!
Ja jag skriver väl mer senare...
Här kommer lite siffror iallafall:
Min graviditet - BF Tis 2 jun 2009
Uträkning utgår från dagens datum: Ons 13 maj 2009. Din graviditet startade Ons 27 aug 2008. Din menscykel är ca 28 dagar Du blev gravid ungefär Ons 10 sep 2008 (ägglossningen).
Du är på dag 260 av 280. (92,9%). Du är i vecka 38.Du har gått 37 fulla veckor och 0 fulla dagar (v37+0). Du är i 9:e kalendermånaden. Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). Du är i trimester tre. Beräknat förlossningsdatum Tis 2 jun 2009 Du har 20 dagar kvar till beräknad förlossning.

Inga kommentarer: