måndag 11 maj 2009

Slitsamt att va ledig!

Ja, bara för att man är ledig så blir det ju ingen vila. Fick iaf sova till halv 8 idag, fast jag vaknade till vid 6-tiden och hade en del ont kan jag säga. Men vi slappade lite på morgonen, sen bar det av till lekparken, på cykeln. Där va ett litet gäng, det va mysigt, men jag känner nu när jag satte mej ner att jag nog skulle hållt mej still... Det känns inte så farligt när man springer runt där, men sen när man lugnar ner sig så får man sota för det... Men men för sent att göra nåt åt nu, får ta den smällen.
Sen när vi kom hem så åt vi lite lunch, sen bar det av till affären där vi veckohandlade, blev en hel del och det är inte så lugnt att handla själv med Theo vill jag lova. Fast han va ganska lugn i affären, det va mest när jag skulle packa ner som han hela tiden ville springa ut och då blir det lite jobbigt, men det går bättre och bättre =) Skam den som ger sig!
Sen kom vi hem och plockade upp allt och nu har vi slagit oss ner i soffan och äter lite frukt. Som sagt det är nu det känns i kroppen... Usch hoppas inte det dröjer föör länge till... Fast jag vill ändå hinna njuta lite av ett par fikor till innan jag har två knattar...
Här kommer en skön bild på Theo och Sebastian som ligger och softar i en gunga. De njöt verkligen av att får va i lekparken och slippa va på fiket!

Har även bunkrat upp med lite små drickor och kakor till kommande fikor, pratade med Jessica innan vi stack dit så vi bestämde att eftersom hon hade lite fika hemma så kunde hon ta med denna gången så tar jag nästa gång... Så slapp jag affären innan.

Nu tänkte jag att jag skulle va så duktigt att jag ska baka bullar. Hittade massa recept igår och nu har jag alla ingredienserna så det är bara att sätta igång.

2 kommentarer:

Jeanette sa...

det ser mysigt ut!

Johanna sa...

Det va skithärligt! Vi saknade er! Trodde ni skulle kommit?