torsdag 7 maj 2009

Tjolahopp!


Sitter i soffan och surfar runt lite, Emma och Theo sitter och spelar tevespel, och så gör de high five lite då och då när det går bra. Som bilden ovan visar. Emma ska anrt åka hem, Dan kommer och hämtar henne om en stund. Sen ska Theo och jag softa lite, laga lite mat och kanske till och med vila en stund. Sen blir det jobb i eftermiddag.
Theo vänder som om ibland och säger att jag inte får va med och spela, "vi pela nu", säger han. Min sötnöt!
Emma och jag har gjort en deal om att vi ska starta en till blogg tillsammans sen, mer info kommer senare, vill inte avslöja för mycket. Men inte helt oväntat så va det min idé ;-)
Näst sista kvällen att jobba idag, kan det bli bättre, ja givetvis kunde det vart sista men det är ganska roligt att jobba nu när man vet att det snart kommer va slut på det. Kommer sakna vissa, men jag kommer väl springa där lika ofta om inte oftare sen med... Och då kan man ju välja vilka man vill springa på =)
26 dagar kvar nu! Har skrivit ner det sista som ska köpas, och sen tänkte jag ringa min kära mor och fråga om hon vill ta ledigt en dag och följa med till stan, känns lugnare att åka med henne och Emma om hon har tid och inte börjat sitt nya jobb (om hon fått det).
Nu ska jag gör lite nytta! Hej hopp!

Inga kommentarer: