onsdag 6 maj 2009

Vecka 37!


Ja nu är man inne i vecka 37 då... Nästan fädigjäst känns det som, vill gärna hinna va ledig några dagar innan h*n kommer annars är den välkommen när som =) Ska överleva 8 dagar till på jobbet först!
Sista föräldrargruppen igår med, amning pratades, jag har sagt att jag ska försöka, funkar det inte så funkar det inte, jag är inte ens säker på att jag vill att det ska funka ;-) Jo det kan va skönt i typ 2 månader, men sen känner jag att jag hellre tar till flaskan, jag ser mer fördelar med det. Även om man "alltid har maten med sig i rätt mängd och temperatur" (lite tjatigt det där), nä, jag tycker det är upp till var och en!
Nog om det, Pia trodde att föräldragruppen med bebisarna drar igång i september, känns lite segt, då kommer vår va typ 3 månader, minst. Men men, så är det ju över sommaren plus att den minsta kommer va typ 1,5 månad, och man förstår ju att de inte vill börja tidigare kanske... Om det nu blir samma grupp alltså...
Nu ska vi nog strax gå in och väcka Emma och Fia, de sover för fullt, eller jag tror det iaf... De stannar till ikväll, Andreas ska iväg på nåt, Mässa eller nåt, eller han har iofs redan åkt, Jönköping? Linköping? äh jag vet inte riktigt... Iaf så ska de hämta Theo på dagis sen eftersom jag jobbar kvällen. Sen vet jag inte riktigt hur det ska gå till med skjuts till de och så... Det löser sig nog!
Drömde om förlossningen inatt, jag blev igångsatt, den 6:e tror jag det, men då kom jag på att det går ju inte det är ju min pappas födelsedag, bara det att ha fyller 6:e mars... Konstigt det där med alla drömmar. Det sägs ju att man drömmer mkt om förlossningen och det när det närmar sig... Och ja, det gör det ju 27 dagar kvar !
Just det ja, väckningsdags! Hej hopp!

Inga kommentarer: