fredag 29 maj 2009

Godmorgon!

Lägger in en liten filmsnutt från helgen (?) tror jag! Min lilla goding slår kullebyttor för glatta livet, här är han dock väldigt myckt lugnare än han brukar när han flänger runt där inne =)

Ja, man ska väl inte skryta för mkt med att man har sovmorgon varje dag... Idag vaknade min lillprins bus klockan 06.15, nåja, man kan ju inte slösa bort varje dag genom att sova till halv nio =) Nu sitter vi och kollar på Playhouse, segar lite i soffan med täcke och kudde =)

4 dagar kvar nu, Theo och jag pratade innan om att snart när vi ligger och gosar i soffan så har vi en bebis som också ska få plats hos oss, det blir nog inga problem =) Tror och hoppas att bebisen kommer ganska så punktligt, tror faktiskt inte h*n vill ut i helgen heller, hoppas hoppas på måndag =)

Vi gör ett nytt försök att hålla tummarna för att plattången ska komma idag, vill såå gärna ha den innan helgen!!!

Så vad gör man idag? Halvtrist väder, va ju skitfint när vi steg upp. Tänkte köra en storstädning på söndag,känner inte för det idag... Eller storstädning blir det ju inte, fönster och hyllor är så gott som klara, så det blir väl mest golv och så... Imorrn är det lördag igen, inte mkt planerat då heller, Andreas och Theo skulle tydligen på nån vårfest på runes, men jag vet inte, jag va väl inte med i planeringen där så jag är väl hemma och vilar istället... Inte helt fel kanske ;-)

Nu ska jag slänga mej i duschen! Pusshej =)

1 kommentar:

Malin sa...

Hade ingen aning att vi skulle vara hemma hos er, men det låter ju trevligt ;) Trodde vi skulle vara hos Jessica eftersom det var hon som nämnde midsommar. Det var grillknytis som gällde om jag inte förstått det hela fel? Jag förstår självklart om ni har annat för er men har ni lust så är ni välkomna hit på namngivningsfest den 13:e juni.
Ja vädret var visst inget vidare nu... Får skynda mig på om jag inte ska bli dyngsur när jag springer. Ibland önskar man att man fortfarande var gravid så man kunde lägga sig i soffan och mysa stället. Liiiite avis på dig nu alltså ;)
Hoppas att du fick din plattång. Du får ju inte gå runt och se ut som et skatbo i helgen *ler*
Kram på er!