söndag 29 mars 2009

Äntligen slut på helgen!

Tidigt hemma idag, Andreas stod i duschen när jag klev in så jag satte mej här nästan direkt... Behöver alltid varva ner en stund innan jag kan somna... Bara TRE helger kvar att jobba nu =)
Nu har jag vänt i tankarna, har börjat jämföra med andra i samma vecka, och jag har ju inte alls stor mage då! Visst så liten är jag ju inte, men det känns som det står still nu och har gjort ett tag... Nåja jag växer väl snart igen. Oroar man sig inte för att man är för tjock så oroar man sig för att magen är för liten... Ja vad ska man göra. Lyssnar för mkt på andra som vikthetsar hela dagarna. Usch och fy, vad trött jag är på sånt nu...

Pratade med Malin i telefon när jag jobbade, hon hade precis kommit hem från Ullared, hon sa att det fanns hur mkt som helst, bästa gången hon vart där sa hon! Så det bådar ju gott inför onsdag =) Hon hade bränt några tusenlappar... Huja, jag får tänka lite så det inte blir mkt onödigt! Va jag längtar nu! Mest efter att köpa bebissaker, men även kläder till Theo. Gick igenom hans garderob idag och rensade och kollade vad han har och vad han behöver. Kom fram till att han har mkt långärmat få t-shirts och typ inga byxor... Sen behöver man ju alltid lite strumpor och grejer. Kalsonger blir det nog några med, för nu är det snart dags efter en lång uppvärmning =)

Imorgon är det dags för dagis i tre timmar. Blir nog att handla lite och så då, så man kan gå i lugn och ro en stund och förhoppningsvis få med allt hem.

Men nu ska jag strax sova! Godnatt med er!

Inga kommentarer: