torsdag 5 mars 2009

Sova då eller?

Som om jag har tid att sova när jag väl får, då ska jag göra allt annat jag inte hinner med annars... Blir iofs mest slappa sitta vid datorn, äta och kolla på teven, så det är ju inga viktiga saker... Men det känns som att man hinner njuta mer av det då än om man sover bort en stund!

Nu har jag köpt en babybjörn-sele på tradera! Skönt jag använde den vi hade till Theo väldigt mkt. Lånade ju den andra av Andreas syster. Men denna modellen är nyare och de jag har pratat med säger att den är skönare, hoppas att det stämmer =) Betalar 500kronor för den så det hoppas jag, den va ny, de jag köper den av hade dubbelt så denna blev aldrig använd. Och de kostar ju 1000-1200 i nypris, så jag känner mej nöjd! Eller man ska kanske inte säga för mkt förrän man har den hemma!

Vi har diskuterat babybjörns babysitter med, lånade den med sist, men jag tror att det blir babytravels variant istället, den är väldigt lik men det skiljer väl typ 800kr på dom. Man ska väl inte vara för märkesblind.

Har börjat med inköpslistan till Ullaredsresan med, får lägga undan lite pengar tror jag :-)
Andreas skulle maila på en vagn som jag fallit för, se om han kan pruta lite. Sen blir det nåt billigt skötbord från Ikea, har inte plats för nåt stort... Och det känns inte nödvändigt heller.

Har sagt det förr, säger det igen, hade jag inte varit så säker på att det är en lillebror så hade jag nog trott det är en lillasyster nu. Vet att man inte kan lita på magens form, men den är helt annorlunda nu, jättebred upptill, med Theo va det mer som en boll som satt längre ner, nu är den mer bred och spänner ut på sidorna, skitkonstigt... nåväl det visar ju bara att man inte ska gå efter det =)

2 timmar kvar till jobb! Sköönt! Måste slänga i mej lite mat. Imorrn jobbar jag förmiddag, äntligen, första gången på 2 veckor exakt! Har bara haft kvällar nu i två veckor, helt sjukt. Sen finns det de som inte fått en enda kväll på hela schemat!
Blir som sagt förmiddag imorgon, sen ledig helg, sen tre kvällar igen... fyyyfan va tröttsamt! Men det är iaf bara 5 jobbhelger kvar innan jag går hem! Och då är det två veckor innan bf. KOmmer jag orka???

Slut för idag! Ha en trevlig eftermiddag och kväll!

1 kommentar:

Ellen sa...

det är en lillasyster!!!!
Puss