söndag 22 mars 2009

Söndag!

När jag inte kommer på nån rubrik så skriver jag dagens namn, hehe vilken fantasi =)
Godmorgon iallafall, för idag va det en god morgon! Theo vaknade till vid 05.27, men jag hämtade bara in honom till oss, inga protester och han somnade om och sov till klockan 8! Sååå skönt det va längesen han sov så länge!
Ingen feber idag, blir kanske att vi tar en runda till Eringsboda snart... om de orkar med oss! Tänkte ringa strax o kolla, kanske är bäst att låta dem sova ut ordentligt först =)

Kollade en sväng på robinson igår, ja jag vet inte, inget jag sitter bänkad framför varje helg kanske. Men det är ju så att kollar man tillräckligt för att lära sig vad folk heter och vad det är för några så fastnar man ju... Men nä jag vet inte, jobbar ändå kväll nästa helg så då missar jag det...
Lets Dance är ett sånt program man kollat lite på till och från men ändå inte missar nåt om man hoppar över nån vecka, hoppas verkligen att Laila vinner, hon är ju och har hela tiden varit bäst!

Får se om Theo är pigg hela dagen idag och imorrn bitti så blir det nog lite fika. Jessica och jag sa det att nu är det ju över en vecka sen , man börjar få lite abstinens!

Skriver lite mer sen när vi kommer hem, om vi nu kommer iväg =)

Inga kommentarer: