fredag 20 mars 2009

Sjukstuga!


Ja när jag kom hem låg det två grabbar nerbäddade i soffan. Den ena snörvlar värre än den andra. Är själv helt seg och skulle inte ha nåt emot att sova nån timme... Får lägga oss tidigt ikväll tror jag. Imorgon kommer Emma och passar sjuklingen, jag ska ju jobba i tre timmar, suck, vet inte varför jag sa ja på det... Eller jo det vet jag, extrapengar, 3timmar=6timmar. Men det har varit en sån dag då alla klagar på allt. Tjuriga kunder, ja fick en utskällning för att urshultsbagarn har höjt priset på ett bröd... Ja det känns ju logiskt eftersom att jag är ordförande i Urlshults prishöjningsorganisation! Och en gubbe blev skitsur och sa att det är ett under att man kom in i butiken, ingenting är ju där det har varit, stod och klagade skitlänge på att han inte hittade nåt, och det borde va förbjudet att bygga om i butiker!
Tänk om man blir sån när man blir gammal! Tror en del går och handlar för att kunna klaga och va sura.
Jaja, nu ska jag lägg mej i soffan hos min son och gosa! Han är SÅ gossjuk när han är febrig!


1 kommentar:

Ellen sa...

vad tråkigt att dom är sjuka, hoppas dom krya på sig. Hälsa så gott...

Kram E med familj