lördag 7 mars 2009

Stressigt värre idag!

ja idag har vi stressat som attan känns det som. Steg upp vid 9, jag fick lite sovmorgon idag =) Vi skulle ju på kalas klockan 12 hos Sebastian. Kändes då som att det va gott om tid, sen helt plötsligt så skulle vi strax åka! och som alla med barn vet så tar det sällan mindre än 5 minuter att få på både sig själv och grabben alla kläder och hoppa ut i bilen. Men vi kom fram i tid ändå. Tur det inte är så långt! Sen kändes det som att jag satt och kollade på klockan hela tiden när vi varit där en timme... Vi skulle ju hinna till innebandymatchen med, inte så farligt om man kommer lite sent, men eftersom vidragit hit Mormor och Dan och Emma så kändes det lite fånigt att de fick sitta där utan oss! Lite sena blev vi, missade första perioden, men det va ganska skönt för Theo hade verkligen kommit upp i varv! Efter det skulle vi hem och fika med alla, igen! Och då somnade ju Theo i bilen, inte konstigt alls! Men mormor väckte honom efter en stund så de fick gosa en stund innan det va dags att åka för dem.
Nu har de nyss åkt, men Emma stannar tills imorgon och håller oss sällskap. Ikväll blir det pizza och cheeseballs för oss. Så nice!
Ja det va en liten sammanfattning av dagen so far. Har en himla massa bilder med, men jag får slänga in dom vid ett senare tillfälle. Anna tog foton på våra magar idag, både Jessica, Jag och Ida fastnade, även fast det ser något flummigt ut. Och jag har svart tröja och står framför en svart stol, inte så praktiskt kanske. Plus att jag är knallröd i ansiktet av värmeslag, om det är nåt jag minns sen förra graviditeten så är det att jag svettades som en gris och det varade flera månader efter med... Och det har börjat nu! suck suck!
Nu hör jag min son inne på toaletten, han skulle tvätta händerna, lika bra jag går dit innann det blir översvämning! PUSSHEJ!

Inga kommentarer: