torsdag 19 mars 2009

Goddagens =P


Ja denna dagen har svept förbi hyffsat fort kan jag säga!
Upp vid kvart i 6, väckt av Theo innan klockan ringde, lämna på dagis, jobba till 15.45 (jenny kom lite tidigare så jag skulle hinna till frissan) , gjorde stans sexigaste (läs klumpigaste) ombyte av kläder inne på toaletten i omklädningsrummet på jobbet (måste tipsa Mona om att ha speciella toaletter till gravida *kom ihåg*), sen full fart mot Eringsboda och frissan! Tog givetvis inte alls så lång tid dit som jag räknat med, så jag va ju där 16.20, 10 minuter tidigare... Men det gjorde ju inget för kunden innan hade inte dykt upp, skulle vart där vid 16, så hon satte igång med min kalufs direkt =) Kunden som missat tiden va ingen mindre än Dan, mammas Dan. Men han hade kommit på det sen, så han kom och hann med lite klipp medan mitt hår slurpade färg!
Ja jag hade egentligen ingen aning om vad jag ville med mitt hår när jag kom dit, så det blev 2 ljusa och en mörk slingfärg. Det va ingen bra efterbild, men jag är ingen linslus som min kära vän Ellen, så jag orkade inte sitta och ta kort tills det kom en bra bild =P Färgerna syns inte så bra ser jag nu, men men Theo säger att man är fin iallafall =) Det är det viktigaste!
Hon fick ta lite på längden med, inte så mkt, men tillräckligt för att jag ska känna mej snaggad ;)
Nu ska jag dricka lite te! Ha en trevlig kväll!
P.S. När vi skulle åka till dagis idag så sa Theo när vi kom ut till bilen, " Ita inte slemma med gadis!?"Hehe, "Nä, Ita ska inte följa med till dagis idag. Han är för söt min stjärna!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Väldigt fint!
/S

Anonym sa...

Åh, ville han att jag skulle följa med till dagis. Min lille söte ängel vad go han är :)

Fin du blev i håret förresten!!

Malin sa...

Ser ju tjusigt värre ut. Men det blir nog att visa upp sig snart så man får se färgerna ordentligt. Lät grymt snyggt! Trevlig helg på er!