onsdag 11 mars 2009

Godmorgon! Vecka 29!

Godmorgon! Idag fick jag sova till lite över 8, skönt det eftersom jag jobbade kvällen igår.
Usch sitter här med tårar på kinderna. När jag byter vecka så brukar jag läsa om samma vecka med Theo i magen, va väldigt duktig på att skriva vad osm hände varje vecka då, inte fullt lika duktig på det nu. Iaf så va det veckan då min farmor helt oväntat fick en hjärnblödning och lämnade oss i all hast. Usch jag svär det är va den värsta dagen i mitt liv. Skitjobbigt att läsa om det... Hon va den som längtade och väntade mest på att få köpa bebiskläder och skämma bort sitt första barnbarnsbarn. 69år blev hon bara, och jag saknar henne fortfarande varje dag.

Ja nu är det iaf 83 dagar kvar till bf. Låter inte så mkt tycker jag! Om tre veckor är vi i Ullared och handlar för fullt vid den här tiden, om allt går som det ska! Nu har jag en hungrig kille bredvid mej så jag tror vi ska laga lite mannagrynsgröt idag. Idag är vi ju lediga, enda dagen denna veckan så jag hoppsas att solen snart kommer fram, ser inte helt omöjligt ut!

Här kommer iallafall en bild på kaggen! Och under en bild från graviditeten med Theo i magen i samma vecka.


Ska till frissan nästa vecka, funderar på att gå mer och mer åt det blonda igen? Tyck gärna! Pucko-Johanna bokade ne tid vid 16.30 tänkte att jag slutar vid 15, men tjosan, jag slutar visst vid 16, då blir det lite tajt om jag ska hinna till Eringsboda, 4mil, på en halvtimme. Får helt enkelt skippa att köra hem emellan! Så går det nog bra!
Ja jag återkommer senare antar jag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen. Tycker du skall va lite mörkare, du passar så bra i det!. Stor och fin mage du har fått, man blir så glad av att det den :)

Stor kram

Rebecka