torsdag 5 mars 2009

Lite svårväckt idag...

ja det känns inte riktigt som jag vaknat än... Vi gick ändå upp vid typ 7, fast då la vi oss i soffan och kollade på Pippi. Så det kanske inte är så konstigt att man inte piggnar till egentligen.
Nu har vi iaf ätit frukost, och kvart över elva bär det av till dagis, sen har mami några timmar för sig själv, GOTT! Börjar inte jobba förrän tre så det ska bli skönt, blir nog en stunds sömn skulle jag tippa. Har kväll-morgon nu på jobbet så jag får göra vad jag kan för att inte va alltför trött! Älskar min son över allt annat men det är såå skönt att få vila upp sig lite emellanåt!

Efter det kommer en LEDIG helg! Så underbart! På lördag ska vi på barnkalas hos Sebastian. Klockan två ska vi på säsongens sista innebandymatch, och då kommer min kära mamma och Dan och min lilla syster och kanske Fia? eller? Har inte hört nåt mer om det där.. Men det blir kanonbra hur det än blir! På kvällen ska Andreas ut med laget på avslutningsparty, så Emma och Fia(?) stannar över natten och håller oss sällskap =)

Ja nu har jag tagit mej i kragen och börjat med järntabletterna, än så länge märker jag ingen skillnad på magen, fuskar iofs lite, tar bara en om dagen istället för två... Men men tror hon sa att jag fick göra det. Annars får jag väl skäll nästa gång jag kommer, det är typ bara två och en halv vecka kvar till nästa, tjihoo =)

Nu ska jag fixa iordning huvudet lite, jag återkommer nog innan det är dags för jobb!

Inga kommentarer: