onsdag 4 mars 2009

Idag sprang vi på...

Gb´s glassnyheter =) Och är det nåt jag inte kan stå emot så är det glass! Så vi hade ju inget val! Theo fick en klassisk gb-sandwich och jag provade ben & jerrys 'wich. Den va riktigt smarrig, mäktig kan man säga och DYR! 25 kronor kostade den! Men jag rekomenderar att man provar den iallafall, nån gång ibland kan man ju unna sig det =)

Efter Theos middagslur idag så tog vi faktiskt en runda med vagnen, fick väl lite dåligt samvete efter både fika och glass ;-) Det gick sakta men säkert, och det gjorde ont. Men 5086steg blev det iaf, är trots allt nöjd med det... det är bättre än noll! Sen att det tog en halvtimme är en annan femma! Det va riktigt skönt väder, och det är såå mysigt när snödropparna ploppar upp samtidigt som det är is och snö lite här och där... Solen va lite seg dock, den kunde inte riktigt bestämma sig om den skulle va framme eller er, men det va helt klart godkänt väder!

Sen när vi kom hem lagade vi köttfärssås och spaghetti, det va väldigt gott det med. Sen la jag mej på soffan en stund, men det blev inte långvarigt! Theo har varit liite småjobbig måste jag erkänna, jag har haft ganska ont sen promenaden så jag har helst hållt mej still. Men jag tror att han har nån inbyggd sensor eller nåt som känner när man behöver vara stilla och slappa... För han hoppade som en galning, sen verkar det som att han har bomull i öronen när man säger till honom.

Nu ska jag göra lite te och äta vindruvor! Har väl iaf en halvtimme föe mej själv nu, hoppas bara knatten sover nu för jag är slut för idag!

1 kommentar:

Fam.Bohman sa...

hej...
Väldigt duktigt av dig tycker jag att du var ute å gick, har oxå ont, men ska försöka komma ut lite i mon iaf.. Jag har oxå trillat dit i bloggklaveret eller vad man säger..
Ha de så ses vi...