tisdag 24 mars 2009

Usch usch usch!

Theo har busat som vanligt hela förmiddagen och har inte gnällt nåt om mer ont. Har frågat honom om han har ont, men han har bara svarat nej. Så jag körde honom till dagis för en stund sen. Han blev jätteledsen när vi kom dit och ville inte stanna, fan va jag hatar det! Det va ändå Åsa som tog emot honom, när hon väl bänt loss honom från mej så måste jag alltid springa ut för jag känner tårarna komma. Men de stod och vinkade i fönstrena och jag såg att han inte grät, han såg bara väldigt ledsen ut... usch usch usch, så jäkla jobbigt!

Hoppas skänken kommer denna veckan med, men den är väl försenad, det brukar sånna grejer vara. Känner mej lagom positiv idag,... suck... Iaf, kommer den den här veckan så kan man äntligen börja fixa lite, måste få iordning i klädkammaren innan vi kan börja med bebisrummet. Vet inte hur mkt vi kan göra där egentligen. Jag vill ju få upp nya tapeter innan, men alla säger att jag inte får det, eftersom jag vill ha färg... antagligen blått eller grönt... Men eftersom att majoriteten verkar tro att det blir en flicka så får jag väl vänta. Fast jag är säker på min sak ;-)
Men det kliar i fingrarna! Hade vart skönt om allt va färdigt när bebisen kommer! En hel del finns ändå att göra. Tänkte ta mej till Ikea snart och köpa lite smågrejer och fixa iordning i köket med, är såååå trött på alla förbannade panelgardiner! Köket är litet som det är!

Får panik på min mobil med, den lever sitt eget liv. Nu har den hängt sig. Ibland när man ringer så bara skorrar det så man hör ingenting! suck! Fick den i födelsedagspresent (25) så den är ju inte så gammal! Pissdag idag känner jag.

Nu ska jag passa på att vila mej en stund... Ha en trevlig tisdag!

1 kommentar:

Malin sa...

Mardrömmen... Jag skulle dö av ångest om Maximilian var sån när jag lämnade på dagis. Förstår precis. Skönt att det blev bättre sen iaf.
Anna är urtjusig, vänta tills du får se henne!