måndag 16 mars 2009

Idag kom den =)


Min babybjörnsele! Är dock något besviken. I annonsen på tradera står det klart och tydligt att den knappt är använd, inga fläckar, inga hål och nytvättad! Jo tjena! För det första är den i ljust typ på insidan vilket inte alls framgår i annonsen, det blir ju genast mkt svårare att hålla rent. Sen kollade jag noga igenom den, då ser jag en lång kräk-rand på insdan av den. Känns ju lite halvfräscht! Nu har jag mailat henne, antingen får hon dra av på priset eller får hon ta tillbaka den och ge mej pengarna tillbaka. Jag har ändå betalat 500kronor för den! Man blir så irriterad, hur svårt kan det va att tvätta den innan man skickar iväg den. Hon va seg med, det va en och en halv vecka sen auktionen avslutades! Inte för att jag hade nån brådska med den men man vill ju gärna ha det man betalat för!
Får vänta och se vad hon svarar!
Annars har det varit en lugn dag. Theo har bara velat ligga i soffan idag typ. jag fick verkligen slita upp honom efter han sovit middag och dra på honom kläderna så vi kom ut en runda. Gick typ 40 minuter, men det va ju en promenad från helvetet. Får nog ta och ge upp det där snart! Fick stanna flera gånger på den lilla rundan, jag vet inte rikigt men den rundan tar väl typ max 25 minuter att gå ogravid.. Så det va den dagliga klagoramsan!
Imorrn blir det kyrkis en sväng på fm, sen blir det dagis för Theo och ett par timmar ledigt för mami =) Sen jobbdags! Har bara EN kväll denna veckan, känns helt ok!
Hoppas på lite finbesök från Ronneby på onsdag, hörde ett rykte om att det eventuellt kommer tre personer och hälsar på oss då! Hoppas hoppas! Vi behöver lite sällskap här i skogen!
Idag ringde Anette från Mary Kay med. Hon sa att jag hade en gratis sminkrådgivning att erbjuda eftersom jag vart på party och köpt grejer därifrån. De andra som va på partyt hade tydligen följt upp tillsammans utan mej... Nåja, jag sa iaf att jag inte riktigt kände att det passade nu men kanske i framtiden. Känner att jag varken har ork tid eller pengar för det nu. Kommer nog ringa henne och beställa fler grejer sen, det va en del grejer jag gillade, och de tar väl slut nån gång. Så då kan vi ju kanske bestämma nåt då istället. Hon sa att jag bara kunde ringa när/om jag ville ha rådgivningen...
Ja det blev ett långt inlägg idag, kanske nån som lyckades ta sig igeom hela =) Trevlig kväll!

2 kommentarer:

Malin sa...

Jag lyckades ta mig igenom hela inlägget! *hihi* Ingenting emot de romaner jag får till ibland...
Ja, jag hoppas att det var ganska bra köp vi gjorde idag trots att det gick mycket pengar. Mest av allt ser jag fram emot att köpa mobiltelefonen. Äntligen kommer jag att kunna blogga snabba inlägg med mobilen igen! Kameran verkar super också, hoppas den håller vad den lovar.
Om jag fått sova lite och känner mig hyfsat utsövd så dyker jag upp i morgon. Det var Nettan som bredde smörgåsarna i fredags och hon var INTE så förtjust *asg*
Vilket skit med bärselen förresten. Det är nog meningen att du ska ha den rosa iaf ;) KramKram!

Anonym sa...

Åh, så trist med bärselen.:-( Hoppas det ordnar sej, vet att du så gärna velat ha den där bärselen ju. Saknar er! Tänker på er varje dag! Hoppas vi ses snart!
Puss och Kram på er från oss!