lördag 21 mars 2009

Underbara lördag!

Theo sov en timme längre idag än de sesnaste dagarna, så 6.50 vaknade han, vägrade lägga sig hos oss, men Andreas skulle upp lite efter det så han steg upp så mami fick ligga kvar till klockan 7.45. Skönt, men jag kunde ju inte somna om, men det va skönt att bara ligga där och inte behöva stiga upp. Jag får väl ta morgonen imorgon och då vaknar han väl vid 5 eller nåt.


Ringde precis till Emma som skulle komma och passa Theo idag, men de hade ändrat planerna så mamma kommer upp stället. Och hon har med sig en massa kläder till Theo =D Va roligt! Marie hade ringt och frågat Emma om hon trodde vi ville ha lite kläder från Leo och Hugo som de inte kan ha, och ja visst vill vi det. Det går åt kläder på löpande band här. Denna lille gossen kan ju knappast ha samma tröja två dagar i rad!
När han va bebis så fick vi kläder från mina kusiners kusin som är född några månader tidigare än Theo, men Theo har nog lyckats växa ifatt honom nu, han är ju inte lång men han har lite att "ta i" =) Så det är ju perfekt att han har lite "bonuskusiner" att ärva kläder ifrån nu!

Och snart ska jag jobba järnet i tre timmar! Härligt. Det är inte så farligt faktiskt, jobbar ju med Malin och Matilda så det blir kul iallafall! Och Theo får umgås med Mormor i några timmar, så han klagar inte!

Theo är mkt bättre idag, han har hostat en del inatt, men inte så han vaknat. Och ingen feber idag heller. Hoppas det försvinner lika snabbt som det kom. Men jag tror ändå han får dras med hostan ett tag, det brukar va så.

Nu ska vi gosa en stund innan mormor kommer!
PUSSHEJ!

Inga kommentarer: