söndag 22 mars 2009

Skön söndag med la familia!

Duktiga Theo och Mormor städar i trädgården =)

Det va en stor hit att kolla på när Dan fixade med Davids bil, speciellt när han hissade upp den på liften! Tojsig bilen i taket!

Kom in i min husvagn och jag skjuter!!
BAKFULLA MOSTER EMMA!

Lite våfflor blev det med, detta va ett par timmar efter vi hade fikat "på riktigt", det blev några över som man kunde gå och nalla av aom man ville =)

Home sweet home! Min trötta sötnos! På väg in från bilen, blev lite blek i ansiktet bara, men alltid lika söt!

Ja det va lite från vår dag, det har varit superskönt att spendera den med Mormor och Dan och Emma. Behövde verkligen lite avlastning idag kände jag... Det trycker på som attans, man kan tro det är dags snart, skittungt liksom. Svårt att förklara. Theo har varit piggelin hela dagen, inte nån feber vad jag kunnat känna. Han har likso inte haft tid med det =p
Måste snart träffa morbror Dea med, det va så längesen. Theo frågar varje gång vi ska till Mormor om Dea är där... Men nu åker han snart till det stora äpplet så det får bli efter det... (New York om det va nån som inte fattade) Skönt att allt löste sig med hans pass och så. Han har tydligen åkt runt med ett ogiltligt pass i tre år! När han hämtade ut sitt pass för tre år sen så "glömde" polisen att aktivera det. Så det hade kunnat sluta illa... Men så skönt att han får åka nu iallafall! Inte ett dugg avundsjuk!!
Nu är det strax dags för bad! Ha en trevlig söndagskväll!




Inga kommentarer: