onsdag 18 mars 2009

Glömde ju =)


Vecka 30 va det dags för idag! Eller har jag skrivit det innan idag? Nåja, jag säger det igen nu! Lägger in en grotesk bild på min mage, kan ni se vilken sida bebisen ligger på här =) Hehe. Det sägs ju att pojkar ligger på vänster sida och sparkar på höger sida, så det stämmer ju enligt mina uträkningar ;)
Nu ska jag inte skriva mer här idag. Nu ska jag ta mitt te och min choklad och surfa runt efter en ny babybjörn-sele! Den kräkiga ligger på posten nu! Blir nog den vanliga kollen efter en vagn med, nu är det nästan dags att bestämma sig! Man vill ju inte stå utan vagn när det är dags.
Nä, sov gott =)

2 kommentarer:

Emma sa...

Hallå tjocke ;D hehe. Läste din kommentar, fan vad go du är.. Kom på det efter att jag lagt upp bilderna att jag kanske skulle skrivet att det var före och efter hon piercat sig.. men sen tänkte jag att folk fattar nog.. men nope, inte min kära syster :P hehe

Fam.Bohman sa...

Men du har ju fortfarande en navel va? Vad fuskigt hehe