torsdag 26 mars 2009

Längtar....!

Ja jag längtar nåt oerhört idag. Theo och jag har haft så mysigt efter jag hämtat honom på dagis, och tro det eller ej, vi somnade till en stund i soffan. Och vaknade pigga och glada båda två! Vi har pratat om bebisen som ska komma, Theo bestämde att bebisen ska sitta på stolen bredvid honom i köket sen när h*n kommer! Så gulligt. Satt och kollade på en massa bilder med, det va ju så mysigt på bb, första tiden ialafall... 5 dygn är väl ingen höjdare när man bara vill komma hem och få börja leva med sin bebis!
Jessica skickade ett meddelande innan, trodde verkligen att det va på g, men då skulle hon bara fråga nåt... Men imorrn, då kommer den!


Hot Mama! Haha not! Detta är väl det man saknar minst från bb tiden :-P
Och detta givetvis det bästa! Helt nykläckt och alldeles underbar =)

Här va vårt fina rum där vi fick stanna alla tre i 5 dygn! Har sagt att även om jag befinner mej i Kalmar när värkarna drar igång, så SKA jag ner till Karlskrona!

Är inte nervös för förlossningen alls nu, bara för vägen in, tiden... Jessica undrade om jag packat väskan... Nä det hade jag tänkt vänta med typ en och en halv månad till. Hon sa att hon packade den ett par månader innan, och så går hon och packar om den lite då och då och kollar så hon inte missat nåt =) Jag har inget att stoppa i väska än känns det som, måste shoppa järnet nu, passar ju bra när man ska till Ullared om mindre än en vecka! Fast jag kommer ändå inte packa väskan förrän i maj tror jag! Måste komma ihåg att packa en väska till Theo med, så mormor kan hämta upp honom när vi kommer fram.
Uach va drygt det är att vänta på att få börja jobba... 1,5 timmar kvar nu typ!
Trevlig kväll =)

2 kommentarer:

Fam.Bohman sa...

ojoj får man sånt rum i karlskrona? å Andreas fick vara med även att inte theo var förtidig? Men för oss blir det kalmar igen... Har köpt en söt body i dag, mumintrollet i stl 56. ååå va kul de är

Jeanette sa...

Visst känner man sig snygg i dom där vita rockarna!!!
Ja nu är det inte så länge kvar för dig...