onsdag 25 mars 2009

Hej och hå...

En liten uppdatering om dagen:
Vid 12 va vi på jobbet och åt våfflor med Malin, Theo sprang runt och busade på lagret, men det verkade inte störa så många... Klockan 13 så hade vi tid på vårdcentralen, fick samma läkare som förra gången, så han visste läget och kom ihåg oss... (säg den som inte minns Theo) Han såg inflamation på båda öronen, fast det va inte så aggresivt så han tyckte vi skulle avvakta lite till. Blir det värre så hör vi av oss och i vilket fall som helst så vill han kolla på det igen om ett tag. Kommer det igen så får vi nog åka till öronkliniken sa han. Han va mkt trevligare denna gången, kändes så stressad sist, trots att han va dubbelbokad idag och hade massa folk som väntade så tog han god tip på sig att förklara, kul när det känns som de bryr sig. Skönt att slippa medicinen med känner jag, vill inte proppa i honom en massa i onödan. Han har ju ine ont längre, och det rinner inte som det gjorde förra gången, det va nog bara i natt det runnit en del... Får de om det kommer en omgång på andra örat med då, det har han ju inte klagat på än, men det va också inflamerat sa farbror doktorn. Ja vi får vänta och se helt enkelt.

Kom precis hem från tupperwareparty hos Anna. Tevligt fastnade med Jessica och Sofie, satt och pratade förlossning och grejer, inte helt oväntat! Jessica "ska" ju ha på söndag... Fast jag tror fredag! Det blev en del jämförande av våra magar, de trodde nog att jag skulle ha tidigare än jag ska. Och de sa att det verkligen såg ut som att Jessicas är en killmage och min en tjejmage. Kan hålla med om att vi har olika, men det är nog för att vi är olika personer =p
Köpte iaf, en mugg och en lite burk till Theo med Kung fu Panda på, föll för det förra gången, men då va det så dyrt och det va ett stort set med saker, nu va det på rea så jag tänkte passa på, så jag köpte iallafall nåt =)

Nu ska jag snart sova känner jag! Blir kanske att lämna Theo på dagis imorrn vid 8.30 fast det känns inte så lockande. Men han vill nog gärna det en stund, så jag får väl maka mej upp. Kanske kan passa på att gör lite nytta medan han är där i tre timmar...
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: