torsdag 26 mars 2009

Trotsålder?



Idag känner jag att jag varit på bristningsgränsen ett par gånger! Har en galet trotsig pojk! Började och skulle klä på honom overallen vid 8.15, 8.35 va vi klara, och då hade han fortfarande inte overallen på sig... Bla bla jag vet, jag vet, man ska inte ge efter, men prova ha mitt tålamod just nu då!! Skulle kunna bryta av en lyktstolpe på mitten! Han bara vägrar att klä på sig trots att det av nån jävligt onödig anledning är snö ute igen!

Vad kan jag säga, jag skyller på hormoner och sömnbrist, förstår inte meningen med att gå upp klockan 6 när man börjar jobba klockan 16!? Helt ärligt så vet inte jag om jag kommer klara ha två barn! Fy sjutton, man kommer knappast få sova mer iallafall!?

Usch va gnälligt. Han har faktiskt varit gullig med, han gick upp före mej och så kommer han springande in till mej och skriker, "mamma, panda! Mamma panda!" Han har alltså hittat grejerna jag köpte igår och han blev superglad. Kul när man köper nåt som är uppskattat!

Nu ska jag ta och vila mej lite innan det är dags att hämta Theo igen! 2 timmar lugn och ro =)

Inga kommentarer: