tisdag 10 mars 2009

Tja!

Har precis kommit hem från kyrkis och dagis nu. Känns som att det varit en ovanligt stressig morgon/förmiddag. Det va ett himla liv på kyrkis idag vill jag lova! Theo va kanske inte den lugnaste ungen heller så man ska väl inte klaga för mkt ;-) Det gick iaf ovanligt snabbt idag, vi brukar va de som sitter längst och fikar och sen brukar det ändå vara en bra stund kvar innan vi ska dra oss till dagis. Men idag va det dags nästan direkt efter vi fikat färdigt. Theo va lite off hela tiden idag, han brukar tycka det är kul att sjunga, men han började trillskas direkt så vi gick ut och väntade tills de andra sjungt färdigt... Fick iaf sällskap för Malin kom med sina pojkar, mkt trevligt! Skönt och slippa sången med eftersom Nettan höll i den idag :-p Haha! Nä det va säkert jättefint =)

Ja iaf, så nu har jag lämnat Theo på dagis, och om ungefär tre timmar ska jag köra till jobbet! Hur skönt är inte det! Vet inte vad jag ska göra, känns så onödigt att lägga sig och vila, även om det är välbehövligt. Men så fastnar jag alltid i en massa skitprogram, typ som Hem till gården... Det började precis, och sen är det våra bästa år! SUCK! Värdelösa skit!

Ska bara ta en runda på nätet innan jag bestämmer vad jag ska hitta på!

1 kommentar:

Jeanette sa...

Tack för den! Va det därför ni gick ut, hihi! Du gjorde nog så heo skulle gråta för att slippa :) hihihi