söndag 1 mars 2009

Hemma nu

ja nu har jag kommit hem från jobbet. Lite seg söndagkväll måste jag säga. Men jag har lärt upp Gustaf i skvaller nu, jag har sagt att han får bättra sig på att skvallra om han ska va lika cool som Malin och mej :-p
Jag skulle mest bara säga att jag skriver mer imorgon, tänkte att jag skulle sova lite nu. Ska med lämna Theo på dagis vid 8.30, och helst hinna duscha innan dess... Tror att det blir lite fika imorrn, men jag vet inte riktigt vad de har bestämt. Kan behöva sitta och prata med lite kopmisar en stund känner jag, utan att springa och jaga hela tiden...

Förresten har ni sett den där treo-reklamen där den lille killen sparkar upp en fotboll på bordet samtidigt som gästerna kommer? Typ samma sak hände här idag, fast det skulle inte komma gäster då, och det va ingen liten pojk som sparkade en boll, det va en lite större pojk... Och det va inte glas och tallrikar utan mina ljusstakar som jag fick i 25-års present som krashades av en sån där mjuk ikea fotboll, bara för att han skulle försöka träffa mej när jag gick framför så tog han i skithårt... Det va det enda Theo pratade om innan jag gick... Pappa banka ljusen, ljusen lammar sönder, pang! Så söt, det är så roligt när han ger Andreas skuldkänslor :-) Då njuter jag :-)

Nä nu säger jag godnatt så återkommer jag imorgon! För jag är ledig imorgon!! Pusshej!

Inga kommentarer: