söndag 15 mars 2009

Jag bara klagar och klagar....

Hej hopp, nu börjar helgen dra sig mot slutet... sååå skönt! Bara 4 helger kvar att jobba innan jag går hem för och föda barn (!) Känns helt konstigt måste jag säga!
Har haft det väldigt jobbigt denna helgen. Har varit väldigt mkt i kassan, inte helt oväntat, o det har varit pest. Bebisen har inte varit speciellt lugn, det trycker verkligen uppåt nu, skitobehagligt, och sparkar/slag upp höger mot revbenen... Det gjorde aldrig Theo, han låg nog mkt lägre. Det känns som gymping och boxning på hög nivå därinne nu... Gör riktigt ont ibland faktiskt!
Ja melodifestvivalen va väl okej, jag vet inte riktigt vem jag hejade på, ändrade mej under hela programmet ;) Jag är inget stort fan av vinnarlåten, men jag tror ändå att den kan passa in på eurovison. Bra val ändå liksom.
Idag va det upp igen 6.20 och börja jobba 7.30... Va inte lika trött idag som igår, skönt det, och idag har det varit lite lugnare i magen. Blev så glad att jag skulle få va på golvet och plocka fryst idag, fick tyvärr så jäkla ont av att bära kartonger och grejer... Men jag är inte den som är den, jag tänker ju liksom inte frivilligt sätta mej i kassan när jag väl få va på golvet liksom... Hehe, vi får väl se hur natten blir!
Imorrn är jag iallafall ledig, hoppas på superfint väder, har ingen aning om hur prognosen ser ut, bäst att inte kolla :-S Vill verkligen komma ut en sväng och se lite sol!
Här kommer lite bilder från dagen iaf:

Theo hjälper mamsen att skiva champinjoner till middagen... Han är så duktig, hur lätt kan det va att skära med en smörkniv??
Smakar lite med, han älskar färska champinjoner denna killen!

Sen blev det bus med pappa!
Och bad, höjdpunkten på hela veckan för denna lilla fisk! Påminner lite om sin mamma som ung :p Riktigt vattenmonster!

Ja vi har hunnit med en hel del idag trots att jag inte kom hem förrän 15.30! Sitter och kollar på wipeout, lite roligt, eller ja, precis lagom på söndagkvällen! Det hade ju inte varit lika skoj utan Felix!
Det blir sängen om inte alltför lång tid nu känner jag! Ha en trevlig söndagkväll!

1 kommentar:

Ellen sa...

sötnos, saknar er!!!!!