måndag 30 mars 2009

Godmorgon =)


Nu har jag precis ätit en riktigt god frukost i lugn och ro! Theo är på dagis. Efter jag lämnade honom åkte jag till affären för att handla inför veckan, vilket inte va mitt smartaste drag då de inte fått in några nya varor alls efter helgen! Pucko!

Nåja, dagan blir ganska så lugn tror jag. Hämtar Theo vid 11.30 typ sen får vi se om han är trött annars kanske vi går en sväng till lekparken. Sen tänkte jag städa ur klädkammaren... ser ut som kriget! Igår fick vi iallafall bort banankartongerna som stod där. Och alla för små Theokläder slängde vi upp på vinden. Alla cd-skivor dvder, alla böcker och alla pärmar och grejer är numera i skänken =) Ändå är ett helt skåp och två lådor tomma! Så skönt med extra förvaring det behövdes verkligen. Kan lägga in en bild med sen, det är dock inte färdigt än... Ska upp med en hylla ovanför eventuellt blir det spotlights i den med, vi får se hur mkt som hinns med.

Våran hallmöbel som vi köpt på IKEA har än en gång gått sönder! suck, den tål visst inte småbarn... Varför i hela världen har de gjort den i så klen plast... Det är denna jag menar:

Theo har sina mössor och vantar i en av lådorna, det är andra gången den gått sönder nu sen vi köpte den i november, har bytt en av lådorna innan... Får väl se om vi kan byta igen, så får vi väl ha Theos grejer nån annanstans... trist.

Så är det nu ska jag slappa lite, kanske kanske sova en stund, om jag inte sätter igång med klädkammaren...? Ja vi får se...

1 kommentar:

Ellen sa...

frukosten ser god ut:-)