onsdag 4 mars 2009

Vecka 28!

Vecka 28 steg vi in i idag! Rätta mej om jag har fel men jag tror att jag är inne i tredje (och sista) trimestern nu!?
Har varit och fikat nu på förmiddagen. Jag och Theo, Jessica, Therese och Malin med Maximilian och Melker. Lagom gäng, fast nästa gång så får nog Nettan maka sig dit, det va ett tag sen nu!

Nu är Ullaredsresan bestämd! 1:a april blir det. Malin ville inte längre följa med, hon ville hellre åka med sin mamma och de... Så då kom jag osökt att tänka på min kära vän Anna som alltid säger att hon skulle vilja åka dit för att hon inte vart där på 10 år, så då slängde jag iväg ett sms! Och hon blev jätteglad och ville gärna med, hon skulle bara kolla så hon får ledigt från jobbet. Men det borde väl inte va några problem, det är ju typ 4 veckor till och det är ju bara en dag! Ska bli roligt! Och så blir det Ellen och Tina med, möter upp de i Rävemåla, tror jag vi bestämde?? Sen får vi se hur vi ska lösa det med bil. Vi hade ju inte tänkt att fixa framdörren riktigt än, känns ju inte som att det ligger i ekonomin nu om man dessutom ska till Ullared och slösa pengar... Men vi har väl inget val antar jag...

Nu ska jag passa på att vila lite i soffan när Theo ändå sover, vi vaknade ju vid 06.00 imorse! Jobbade dessutom kväll igår så det känns som man har sovit typ 2 timmar!

1 kommentar:

Jeanette sa...

ja, nästa gång kommer jag.
nej jag ska kolla med dig denna gången det lovar jag dig jag kan boka efter hur du jobbar.
Liam hade en febertopp i natt men han har inte haft någon feber idag så jag vet inte vad det va men han sa att han hade ont i munnen igår innan han gick och la sig så jag antar att det är tänderna som spökar.