fredag 13 mars 2009

Kaos!

Ja idag har det verkligen varit kaos på jobbet. De struntar ibland att sätta in nån annan om någon är sjuk. Så va det idag, man blir så trött, har haft huvudvärk hela dagen. Och jag va inte ensam om det. Vissa va sura hela dagen och tyckte att vi som skulle gå hem vid tre kunde ju stanna några timmar extra. Jovisst, vi som gick hem vid tre jobbade till halv elva igårkväll och va uppe och öppnade butiken imorse...
Jag har sagt att jag kan jobba lite extra nästa vecka om det behövs för då är det en som ska ha semester och en som kanske är sjukskriven då också... Men idag fick jag veta att de inte gärna sätter in mej på fler tider än jag har, de ville inte utnyttja mej för mkt. De vill att jag ska orka jobba så länge som möjligt och vill därför inte köra slut på mej... Jaha, när jag för en gångs skull erbjuder mej... Nåväl...

Helgen är min också, så jag kanske inte så sugen på att jobba trots allt nä helgen väl är slut. Imorgon ska Theo va hos sin farmor när jag jobbar och Andreas fixar med bilen. Sen hämtar Andreas mej och vi kör ut och hämtar Theo och blir bjudna på middag! Inte helt fel när man jobbat och är trött.

Trodde att babybjörnselen skulle komma idag, hoppas verkligen den kommer på måndag, inte för att jag behöver den än på några månader men jag vill gärna ha hem den så jag vet att den kommer rätt!

Däremot fick jag mina hårgrejer igår, har bara testat ena lite, så jag får återkomma när jag märker om de funkar eller inte funkar =)

Nu ska vi kolla på Hotell Kantarell, Theos bollibompa-favorit. Sen när han somnat vid halv 8 tiden så blir det fram med kina-puffarna, är gryyymt sugen på det nu!
Ha en trevlig kväll! Återkommer när jag orkar!

Inga kommentarer: