onsdag 18 mars 2009

Onsdag morgon!

Efter regn kommer solsken!
Och vilket vackert väder det är idag! Hoppas det håller i sig! För idag kommer mina vänner från Ronneby! Ska bli så otroligt roligt, Theo och jag längtar jättemycket! Theo tjatar om William hela tiden nu! Jag får faktiskt ta och offra fogarna lite idag, för vi måste ju ut en sväng! Och jag ska ta en massa kort!
Och idag gick jag in i vecka 30! Good Lord! Nu känns det ju kanske lite nära ändå! Idag kommer jag skicka tillbaka babybjörn-selen. Hon förstod mej och bad om ursäkt så jag får mina pengar tillbaka så köper vi en ny istället! Så då står vi helt plötsligt på noll istället!
Men det blir definitivt en babybjörn Active, mkt skönare än den "gamla" modellen. Fast vi tar en utan kräk denna gången ;-)
Jaha och så har jag tagit på mej att jobba några timmar på lördag. Jenny skulle på kalas så jag ska ta tre timmar åt henne. Det är ju lite svårt med barnvakt för min del, har ju familjen på tok för långt bort. Men underbara som de är så ställer de ALLTID upp! Blir nog Emma och kanske mamma eller kanske Fia som kör upp. Theo kommer bli skitglad i vilket fall!
Har inte sagt något till Mona (chefen) än, vet inte om jag vågar det. Hon vill ju inte att jag ska jobba nåt extra. Men tre timmar på en lördag mellan 12-15 kan ju inte va så farligt! Bra ob där med =) =) Varenda extra krona är välkommen, behöver spara inför den kommande föräldraledigheten!
Jessica va inne igår, färdigjäst tycker jag det såg ut som, det är typ 1,5 veckor kvar tills hon ska ha bebis. Hon kände att det började närma sig sa hon. Plus att hon legat i magsjukan i helgen stackaren. Men skönt att de fick det innan bebisen kommer iallafall, annars skulle det bli lite värre!
Nu ska Theo och jag äta lite frukost och vänta på våra besökare!

Inga kommentarer: