onsdag 18 mars 2009

Sluuut!

Nu är vi helt utslagna i soffan efter en superrolig dag!
Vi började med att promenera till fiket, där blev det en massa bus och fika så klart!

En lastbil stannade på baksidan och då va killarna snabba upp i fönstret!

Mor-och-son-gos Ellen o William

Jag fastnade på EN bild, tjock och helt slut efter en jobbig promenad!

Ellen slappar också lite...

Bus i soffan, dessa pojkarna kan vill jag lova!

Ballerina-kex, mer utanför munnen än i =)

Ellen och Ita fikar lite med. (japp vi fikade inte mindre än 2 gånger!)

En trött William, lite överfallen av en vild Theo. Stackaren!

Ja vi har haft en superbra dag. Är lite trött på denna jäkla foglossningen som begränsar en väldigt mycket! Men vi tog oss fram och tillbaka till fiket! Stannade till i lekparken på vägen hem, men denna smarta trio hade glömt inte riktigt tänkt till, så direkt när vi kom till fiket så tog Ellens batteri slut, efter en stund tog mitt slut och Ita hade lämnat sin hemma hos mej. Synd för de busade på rätt bra där med!
Känns just nu som att jag kommer somna innan 20.00 ikväll! Har två jobb-förmiddagar framför mej... Inte min grej det där...Och klippning imorgon!!! Ska bli underbart!
Ja annars är det lugnt i skogen. Har pratat med stackars Nettan idag med som sitter inne med sina sjuka barn en solig dag som denna. Hoppas de kryar på sig, vi vill ju fika på måndag =) =)
Nu ska jag gosa med min övertrötta son!

1 kommentar:

Ellen sa...

tack, vilken intensiv dag. hade super kul...

MEN JOHANNA VAR ÄR DET FÖR OTROLIGT FLUMMIGA KORT DU LAGT UT PÅ MIG????