fredag 20 mars 2009

Sovmorgon?

Ja det va ju det jag skulle ha idag, börjar jobba vid 9.00 idag, så jag hade ställt klockan på 7.00. 05.41 vaknar Theo och ropar på mamma. Vi försöker somna om i min säng, men han va inte så sugen på det! Han låg och pratade om att mamma va fin i håret och att han va täppt i näsan... Man kan ju inte bli arg på honom när han klappar mej på huvudet och säger "mamma fin håvet, mamma klippet håvet". Så söt han är min prins. Jag kan erkänna att jag hade nog inte kunnat somna om ändå, kändes som min blåsa skulle sprängas i vilken sekund som helst!

Nu sitter vi och kollar på Yoko! Jakamoko! Toto! Skoj... :-S Theo har redan ätit välling och jag är färdigsminkad och nästan färdigklädd... Så nu ska vi bara gosa i soffan tills vi åker till dagis/jobbet. Det va ju egentligen NU vi skulle stiga upp =p

Jobbar till 16 idag, skönt att ha kvällen fri, men jag brukar va så slut i kroppen på fredagar så jag somnar jämt framför teven! Idag ska det INTE va hockey på teven, det bestämde jag igår! Är så trött på denna hockey!

Ha en trevlig dag! Verkar som det blir fint idag med!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så söt han är lille Theo!:-) Men det stämmer, du blev ju sååå himla fin i håret ju! Ja, nu får den där hockeyn vara slut snart känner jag. Jobba lugnt idag! Ha en skön helg! "Tjejhelg" i Helsinborg i helgen, ska bli så skojigt!:-)
Puss & Kram!
Pusshej!