onsdag 25 mars 2009

Sovmorgon i vecka 31!


Godmorgon! Idag fick jag sova till klockan 8! Theo kom in och va supergosig redan lite över tolv, sen sov han jättebra bredvid mej!
Och vilket vackert väder att vakna till! Då blir man på så bra humör! Då tänkte jag genast, "undrar vad Nettan och grabbarna gör idag?" Så vi kollade läget, de är på öf, men skulle va ute i trädgården och leka sen efter. Det va precis det vi va ute efter! Roligare för Theo med andra barm, mamma orkar ju inte springa så mkt.
Så vi tänkte att vi skulle sätta oss i soffan och kolla på teve en stund, då kollar ja till på honom, ser han öra.... suck, fullt med klet och gegg. Jaha är tyvärr väldigt bekant med det där kletet nu. Så det va bara att ringa vårdcentralen igen, och de vill att vi ska komma dit klockan ett. Suck, vi som va så pigga och glada innan. Så det va verkligen att han hade ont igår då, innan trumhinnan sprack, stackars barn... Dumma mamma som inte fattar. Men vad hade jag kunnat göra, de sa ju att vi skulle avvakta igår... Så nu blir det väl penicillin igen... Känns så onödigt när han inte har ont längre, men det är väl inte borta för det...
Jaha idag gick jag in i vecka 31 då alltså. 10 veckor kvar nu! Minus en dag iofs eftersom bf ligger på 39+6, dagarna räknas =P
Jaha ja, jag får väl återkomma med domen, det är iallafall bara ena örat, alltid nåt... suck!

Inga kommentarer: